2011. május 17., kedd

YoyoJam Mini Mo-tu yoyo yo-yo jojo jojó - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Eladó egy nagyon jó állapotú (fekete) YoyoJam Mini Mo-tu yoyo.
Állapota mint a képeken, az egyik yoyo testen 2 repedés van (tettem fel róla képet), én már így vettem, működését nem befolyásolja. (Az egyik képen ahol szét van szedve a yoyo, ott látszik a peremen egy zöld pici folt, az nem lepattanás hanem valami kosz volt, de már lekapartam. )
Nagyon kicsi zsebbarát yoyo, nagyon jó teljesítménnyel! Mellé tettem a Grind Machine yoyo-mat a méret demonstrálása végett.
Adok mellé egy vadonat új zsinórt (lehet választani): sárgát vagy narancssárgát vagy kéket (a kék egy kicsit rövidebb).
Újonnani ára: 11000Ft
Jól forog, rántásra könnyen tér vissza a kézbe.
Mindent leírtam a félreértések elkerülése végett.
Spec.:
Dupla Yo-rings rendszer.
Szélesség: 35 mm
Átmérő: 48 mm
Súly: 65 g
Csere nem érdekel.
Postán küldöm: Ajánlott levélként aminek a költsége 500Ft


Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Az aukció vége: 2011-05-25 22:46
. YoyoJam Mini Mo-tu yoyo yo-yo jojo jojó - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése